Rabu, 1 Julai 2009

Nama Besar G7 Bahagian Pendang

  1. UMNO Bahagian Pendang akan bersidang pada 01.08.09 nanti. Lebih kurang 1 bulan lagi.
  2. Bagi perwakilan ke mesyuarat UMNO Bahagian, masa satu bulan itu masih terlalu panjang. Tapi bagi calon2 yg menawarkan diri untuk bertanding G7, masa itu sudah terlalu amat singkat.
  3. Cuba tuan2 bayangkan bagaimana mereka terpaksa melawat ke 199 cawangan UMNO Bahagian Pendang untuk merayu undi. Maksudnya dalam tempoh masa 1 bulan itu, dalam sehari mereka terpaksa melawat 6 cawangan secara purata. Amat memenatkan.
  4. Namun pernyataan diatas hanyalah untuk calon2 atau muka2 baru yg ingin menawarkan diri. Bagi calon2 yg sudah 'establish' tindakan ini bukan lagi kemestian. Mereka boleh memanggil ketua2 cawangan untuk berjumpa dimana sahaja. Dan panggilan ini pasti akan bersambut.
  5. Bagi UMNO Pendang nama2 besar ini memang sudah dikenali, dan ketua2 cawangan pun sudah terlalu lebih mengenali mereka.
  6. Cumanya kali ini, ketua2 cawangan perlu lebih teliti dan membuat perkiraan semasak-masaknya sebelum memberi undi. Fikirkan masa depan UMNO Bahagian. Undi anda amat bernilai. Lihatlah perkembangan sekeliling , negeri dan negara kita.
  7. Bangsa dan parti kita perlukan perubahan, oleh itu berubahlah UMNO Bahagian Pendang. Jangan kita masih ditakuk lama, menganggap pemilihan ini tidak mempunyai apa2 makna. Just utk suka2. 'Berani Berubah'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan