Jumaat, 10 April 2009

Selamat Berhari Keluarga - Cawangan Pokok Asam

  1. Hari ini hingga esok tengahari, Ketua-ketua cawangan dan perwakilan cawangan dalam Pokok Asam sedang 'Berhari Keluarga' di Dusun Minda Resort, Kuala Nerang. Tahniah dan selamat berhari keluarga.
  2. Tahniah juga kepada orang-orang kuat yang merancang program ini, iaitu Mie Bakar, Don, Bang Lee, Mat Kampung Huma, Bang Non Tok Dam, Lan Pak Pom dan tak lupa kepada sponsor besar majlis ini Lee Din. Ingat! jangan buat konsortium pula.
  3. Saya juga diundang ke majlis ini, namun tak dapat hadir atas sebab cuaca, Hujan lebat berserta kilat sabung menyabung menghalang saya daripada turut serta. Maafkan saya Don. Jangan jemu menjemput saya lagi, mungkin dilain kesempatan saya dapat hadir.
  4. Dengar khabar Dato' Ketua Bahagian juga akan turun ke majlis, pada malam ini. Selamat menjamu selera Dato'. Sambil-sambil makan tu, sembang-sembanglah cara-cara memperkuatkan lagi UMNO Bahagian Pendang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan